keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Tälle täytyy nyt tehdä jotakin

 
Nyt olen hankkinut keittiöpyyhkeille oman säilytyspussin. Säilytin aikaisemmin pyyhkeitä laatikossa, joka sitten aina oli niin täynnä ettei sitä joko saanut kiinni taikka auki kun pyyhkeet pursusivat yli. Nyt ne on nätisti viikattuna pussissa ja ihan käden ulottuvilla :) Kangaspussin olen tilannut H&M:stä.
 
 
Mutta, nyt minulla meni täysin hermot tuon meidän kuivaruokakaapin kanssa!! Kaappi on niin sekaisin, ettei sieltä löydä mitään. Se on täynnä hirveitä purkkeja ja purnukoita ja melkeinpä kaikki gluteenittomat raaka-aineet olen laittanut pakastepusseihin. Mikä kaaos...vaikkei ne sieltä minnekään näy niin tämä sekamelska on alkanut häiritsemään. Nyt minun täytyy saada tähän kuivaruokakaappiin järjestys!! Nähtäväksi jää mitä minä tälle kaappille teen, suunnitelma on jo mielessä :)
 
To be continued...
 
Anne
 


2 kommenttia:

  1. Hyvä keksintö!! Innolla taas oottelen kaapin tulosta, jos sais vinkkiä millä konstilla sais tosiaan kaapit pysymään kondiksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun seuraat minun projektia :) Tällä viikolla pääsen tosi toimiin ja saan kaapin vihdoin järjestykseen!

      Poista